dari skolah menengah g sy join karate..skrg ble jadi senpai sudah tapi malangnya SMK Kundasang bubarkan Kelab Karate di sekolah....bukan sebab xda orang berminat..ramai bah yang minat tapi xda sensei atau senpai....sayangnya....hurm, kalaulah saya dapat halang pembubaran tue kan bagus..tapi apa boleh buat sy sudah menamatkan alam persekolahan di SMK Kundasang...sekarang bergelar mahasiswi UUM...tapi semua itu tidak menghalang niat saya untuk terus jadi Karatekan aliran Shotokan under UUM...saya sorang jak dari kolej bukit kachi(DPP SME Bank) aktif dalam karate do....walaupun DPP (kolej kediaman) sy pnah jadi Black area tp sy x takut, sebab ada juga kawan-kawan pg latihan silat malam-malam jadi ada lah kawan saya ne....
smua kawan-kawan yang baru masuk karate do terus join MASUM tapi saya rasa mungkin saya tidak berkemampuan sudah, lagipun saya tidak aktif dalam satu bidang ja, sy join Sekreteriat Pencegahan Rasuah(SPR), Gabungan Pelajar Melayu Semenanjung(GPMS), Ad-Hoc Anak Negeri(semua jenis anak negeri sy join bukan sabah jak), n banyak g sampai saya sendiri tidak ingat apa saya join.....hehehe kalau orang mesej sy tanya lg aktiviti under apa...hahaha
yang baju kaler itam tue sensei Zul..dia orang sabah tapi bertugas di IPD Kubang Pasu (kalau nda silap lah), best juga cakap dusun ma dia walaupun dia orang kadazan...hehehe anak dia bukan alang-alang owh, belt brown udah...2pun lama sdh dia tidak training....tapi x mustahil lah anak sensei lah katakan......hopefully sebelum habis belajar saya dapat first browm udah..insyaAllah.

0 comments: